پیامک های ادبی

دخترشرقی

سلام به وب من خوش آمدید(آرزو)

یادمان باشد شاید شبی چنان آرام گرفتیم که دیدار صبح فردا ممکن نشد

پس به امید فرداها محبت هایمان را ذخیره نکنیم.

خدایا خودم مراقب دشمنانم هستم تو مراقب دوستانم باش.

مردم گویند:آدم های خوب را پیدا کنید و بدی را رها کنید.اما باید اینگونه

باشد:خوبی ها را در آدم ها پیدا کنید و بدی آنها را نادیده بگیرید.

" هیچ کس کامل نیست هیچ کس"

بر آنچه گذشت آنچه شکست آنچه بریخت غصه نخور!

زندگی اگر زیبا بود با گریه شروع نمی شد......

بارالها زیباترین لحظاتم را نصیب مادرم کن که زیباترین لحظات را

فدای من کرد.!!!!



نظرات شما عزیزان:

علي
ساعت22:19---21 آذر 1391
خواهش ...
باز هم به ما سر بزن !


علي
ساعت0:17---21 آذر 1391
شب خوبي داشته باشي !!!
شب خوش !!!
تا فردا !!!؟؟؟


علي
ساعت0:15---21 آذر 1391
پس بري درد نامه رو بخوني بد نيست !!!
و اونجا هم نوشتم ، ايرونيا 2 تا پيامبر داشتن ( كه خيلي ها ميگن هيچكدوم پيامبر نبودن ، زردشت(ع)وكوروش كبير)
ولي اعراب 2000-3000 تا (حد اقل) پيامبر داشتن و هنوز آدم نشدن !


علي
ساعت23:53---20 آذر 1391
وظيفه هر مسلموني اينه كه اين مطلب رو انتشار بده !
فقط به ايرونيا ختم نميشه !
البته از اين حرفم فكر نكن من به اعراب احترام ميذارم ، چون خود پيامبر هم ميگه من عرب هستم ولي عرب از من نيست !
من به شدت نژاد پرست هستم !


علي
ساعت14:01---20 آذر 1391
سلام آرزو خانم چشم !

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:اشعار,متن ادبی, ادبیات, متون, پیامک ادبی,,ساعت 15:55 توسط آرزو| |

Design By : Mihantheme